Pagina's

Pagina's

zaterdag 1 juli 2017

AnMaCreatief #70 - Zomer



Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we als thema: Zomer.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar:deze mooie stempelset van Studio Light:

foto van Anne-Marije Poppen.

Voor mijn kaart heb ik één van mijn favoriete stencils van DDBD gebruikt: de envelope scallop 3. Het fleurige DP Paradise Crush is van First Edition.
Met de envelop gesloten zie je rechtsonder een chrysanthemum. De sluiting maakte ik van een stukje roze koord en een langwerpig filigraan

Na het openen van de envelop vallen als eerste de flamingo's op. De set is van CraftEmotions en past super bij het DP. Rondom de flamingo's de snij- en embossingmal Vierkant Franse Lelie van Joy! Ik het de mal rechthoekig gemaakt, want anders paste het niet. De geëmboste delen heb ik licht bewerkt met Pearl Tart. Her en der wat waterdruppels gemaakt met de christal drops van Nuvo, Morning Dew.

 
Het blad komt ook uit de stempelset Flamingo. De letters zijn gemaakt met  het Uppercase Alphabet van CraftEmotions. Elke letter plakte ik op de Decorette, nr. 20 , van Crealies.
Tenslotte aan de onderkant nog een vleugje zomers gevoel met de schelpen, een creatable van MD. Hier bewerkte ik de geëmboste delen met Morocco en met clear embossing poeder.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

Challenges:
Crea Chicky's - #12 Zomer/Anything goes
Little Miss Muffet - #166 Anything goes
LTSCB - #99 Anything goes
Scr@p-cards - #98 Iets met vleugels


groetjes, Ellen

11 opmerkingen:

Margreet zei

Ik kom ogen te kort bij al die mooie details Ellen...supermooie creatie!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Ik waan me helemaal in tropische sferen Ellen. Het is een prachtig geheel bij elkaar en heel verrassend als je de kaart open vouwt! Prachtig DT werk!
Fijn weekend hoor....groetjes van Gerie

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart en een gaaf model Ellen
Gr Karin

Wilma de Korte zei

Wat een super zomerse kaart!
Lekker tropisch door de flamingo's en het dsp....gaaf ook die tekst en alle details, echt heel tof!
Fijn weekend, Wilma

Corrie zei

Wauw, wat is dit mooi Ellen, ik ben gek op flamingo,s dus je begrijpt wel dat ik helemaal weg ben van je creatie.
Echt zo mooi.
Lieve groetjes,Corrie

martine zei

Wat een super gave kaart Ellen
een prachtig model en dan nog de mooie flamingo's binnenin
schitterende creatie dank voor je deelname aan de scrap-cards challenge fijne Zondag liefs DT Martine

Scraptastisch zei

Ik zag later je inzending naar Scr@p-Cards Ellen en heel erg leuk dat je mee doet met deze challenge en je gevleugelde flamingo's zijn super!
Groetjes van Gerie en DT SCC

Margreet zei

En dan kom ik ook nog even terug om je te bedanken voor je deelname bij LMMS!
Good luck!
xxx Margreet

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

SewPaperPaint zei

I just love this design! So beautiful!!! Hugs, Autumn

Miriam's creablog zei

Hoi Ellen dat heb je leuk gedaan, veel succes met het meedoen bij onze #12 challenge van Creachicky's. Groetjes DT lid Miriam